Tato sekce obsahuje často kladené otázky na různá témata.
Festival LET IT ROLL 2025 proběhne v termínu 31. 7. - 2. 8. 2025. Jedná se o 3 oficiální festivalové noci - čtvrtek, pátek a sobota.
Let It Roll našel svůj nový domov - jezero Most. Čeká nás nová éra, kdy se festival bude konat vedle jezera s krásnou čistou vodou a přírodou v okolí.
GPS: 50.526617, 13.648818
Akce je přístupná pro návštěvníky od 18 let bez vyjímky.
Otevírací časy hudebního areálu a kempů budou zveřejněny později.
Všechny naše akce LET IT ROLL jsou přístupné od 18 let a nejsou připuštěny žádné výjimky.
S sebou budete potřebovat OP (nebo jiný průkaz totožnosti s fotografií) k prokázání totožnosti při kontrole jména na festivalové vstupence. Zároveň důrazně doporučujeme, aby všichni návštěvníci měli u sebe i kartičku pojištěnce v případě nutnosti lékařského ošetření.
Časový harmonogram jednotlivých vystoupení včetně doprovodného programu bude zveřejněn později.
Festival Let It Roll je cashless. Veškeré platby ve festivalovém areálu jsou tak prováděny prostřednictvím bezhotovostního náramku, který obdržíte při vstupu na festival. Na LET IT ROLL festivalu jsou ceny uvedeny ve festivalové měně (Bolt). Náramek je možné si bezplatně nabít cca 2 týdny před festivalem na odkazu, který zveřejníme. Při prvním nabití na místě bude účtován polatek 50 CZK. Nevyužité prostředky bude možné vyrefundovat během 14 dnů po festivalu. Kompletní informace si pečlivě přečtěte na našich webových stránkách, jakmile budou zveřejněny.
Kolekci Let It Roll najdete na našem e-shopu. Zboží samozřejmě bude možné zakoupit také na festivalu ve stánku merchandise v hudebním areálu, tak se určitě zastavte pro nějaký kousek. Na stánku je možné platit pouze cashless náramkem nebo platební kartou.
Focení a natáčení na festivalu na fotoaparáty, kamery a mobily je povoleno. Záznam profesionální technikou je možný pouze po předchozí domluvě a schválené akreditaci. Pokud máte o takovou akreditaci zájem, obraťte se na petr.dunka@beatworx.cz. Při používání fotek a záznamů je vždy nutné viditelně zmínit, odkud jsou záběry pořízeny.
V informačním stánku získáte veškeré informace o festivalu, můžete zde zakoupit ochranu sluchu a 1,5l vody. Neváhejte se zeptat, pokud vám něco není jasné. Budou se zde také shromažďovat ztráty a nálezy. Pokud budete mít ve vážných případech problém s organizací festivalu, prosíme, nahlaste jej co nejdříve na infostánku.
Provozní doba: bude doplněna později
Pokud jste odpověď na vaše dotazy nenašli v předchozím textu nebo si nevíte s něčím rady, neváhejte se na nás obrátit na JEDNOM z komunikačních kanálů (messenger, Instagram, email info@beatworx.cz). Určitě vám odpovíme, jak nejdřív to bude možné, děláme co můžem.
1) Užívání alkoholu a drog nikdy není bez rizika
2) Pij dostatek vody a vždy se dobře najez
3) Mysli na sebe, postarej se o ostatní - všichni jsme jedna rodina
4) Když se necítíš dobře, zpomal a odpočiň si
5) Nepřekračuj své limity, buď zodpovědný
6) Máš jenom jedny uši, chraň si svůj sluch. Nos špunty do uší
7) Security tým dbá na bezpečnost vás všech, respektuj jejich rozhodnutí
8) Nikdy neužívej drogy nebo alkohol, pokud máš řídit
9) Dávej si pozor na své věci, šatna je zde pro tebe
10) Bezpečnost nás všech je odpovědností všech
Policie České republiky informuje, že níže uvedená jednání jsou podle tuzemských zákonů protiprávní:
- řízení vozidla pod vlivem alkoholu nebo drog - držení drog pro vlastní potřebu
- výroba a distribuce drog
Zákon k těmto protiprávním činům zaujímá postoj nulové tolerance!
V případě jejich spáchání může být pod le závažnosti konkrétního jednáni uložen peněžitý trest až do výše 50.000 Kč, nebo odnětí svobody. V případě řízení vozidla pod vlivem navykových látek je na místě zadržen řidičský průkaz!
Vstupenky je možné zakoupit pouze online formou na našem webu letitroll.cz. Je možné platit zadáním platební karty, využitím služby Google Pay a Apple Pay. Pro využití Google Pay či Apple Pay je nutné mít v těchto službách uloženou aktivní kartu a použít správný prohlížeč (Google Chrome či Safari).
Platbu je možné také rozdělit do několika záloh. První záloha se hradí při rezervaci vstupenky, následné se strhávají automaticky v nadcházejících měsících. Všechny zálohy je třeba doplatit. Pokud nedojde k doplacení, vstupenka nebude zaslána a již uhrazené zálohy nejsou refundovatelné.
Všechny vstupenky budou odeslány měsíc před festivalem formou emailu a tou dobou budou také dostupné ve vašem zákaznickém účtu.
V letošním roce nabízíme také novinku v podobě unikátní limitované designové edice vytištěných vstupenek, které je možné zakoupit na našem e-shopu. Chceš-li mít památku, která ti bude připomínat nejlepší festivalové dny a noci tohoto léta, pak neváhej a ulov si svůj sběratelský kousek pro pravé fanoušky Let It Rollu!
Díky účtu na našich stránkách máte přístup ke všem svým objednávkám a rezervacím. Můžete si zde stáhnout vstupenku v PDF, fakturu, zobrazit plán zálohových plateb a změnit kartu.
Je to velmi snadné: stačí při nákupu vstupenek u pokladny zvolit možnost Rezervace vstupenky / Zaplatit první zálohu. Vztahuje se to na jakoukoli vstupenku, včetně služeb, v minimální hodnotě 1200 korun. První zálohu zaplatíte přímo při nákupu, další zálohy jsou rozloženy měsíčně ve stejné výši. Zálohy vám budou účtovány automaticky a vždy obdržíte info e-mailem. Žádné úroky, žádné poplatky.
Do 27. 2. 2025 máte možnost rozdělit si platbu na 5 měsíčních záloh. Od 28. 2. 2025 dojde ke snížení záloh na 4; od 1. 4. 2025 se počet záloh sníží na 3; od 1. 5. 2025 se počet záloh sníží na 2 a 30. 5. 2025 bude možnost Rezervace vstupenek ukončena.
Nově máte možnost pojistit si svou objednávku pro případy, že se festivalu nebudete moct zúčastnit. Chcete-li si ušetřit starosti s přeprodáváním vstupenek nebo změnou jména a přitom snadno získat své peníze zpátky, toto bude přesně pro vás. Pojištění můžete zakoupit přímo během nákupu vstupenek.
V případě nákupu vstupenek prostřednictvím záloh bude platba za pojištění účtována v okamžiku platby první zálohy.
Více informací najdete v článku.
Vaše vstupenka na festival se objeví ve vašem zákaznickém účtu měsíc před festivalem, zároveň vám bude zaslána i e-mailem.
Každý návštěvník zadává své jméno při zakoupení vstupenky. Při vstupu na festival je nezbytné, aby jméno na festivalové vstupence odpovídalo jménu na platném dokladu totožnosti návštěvníka. Změna jména je možná online až do 1 měsíce před začátkem festivalu. Pro změnu jména prosím pošlete e-mail na adresu info@beatworx.cz, kde bude změna jména provedena po zaplacení poplatku 150 Kč. Změna jména bude poté možná i na místě za poplatek 300 Kč.
POZN.: Není možné měnit jména na Combo vstupenkách. Kontrola jmen se týká pouze festivalových vstupenek, včetně jednodenních. Netýká se kempů a dalších služeb.
Vstupenky na festival nejsou refundovatelné. Pokud se nemůžete festivalu z jakéhokoliv důvodu zůčastnit, je možné vstupenku bezpečně přeprodat na Ticketswap.cz. Využíváme službu secureswap, díky které je původní vstupenka zneplatněna a je vygenerována nová s novým jménem. Tato služba bude bude aktivována spolu s rozesláním vstupenek, tj. měsíc před festivalem a bude deaktivována ve chvíli, kdy se ukončí oficiální přeprodej. I nadále bude možné vstupenku přeprodat, nicméně vstupenka zůstává stejná a je tedy nutné na ni při vstupu změnit jméno za poplatek 300 CZK a za její pravost již neručíme.
Z technických důvodů není možné prodat vstupenky Combo, Rave mates a Rave crew. U vstupenek Rave mates a Rave crew je možné pouze učinit přepis jména (takovém případě nás kontaktujte na info@beatworx.cz).
Potřebujete si vstupenku převést na někoho jiného a změnit jméno na vstupence, kontaktujte nás na e-mail info@beatworx.cz. Změna jména online podléhá poplatku 150 Kč a je možná nejpozději 1 měsíc před festivalem. Pokud potřebujete změnu jména provést přímo na festivalu, i to je možné. Můžete tak učinit na Pokladně, kde zároveň zaplatíte poplatek za změnu jména (ten je na místě vyšší).
POZN.: Není možné měnit jména na Combo vstupenkách.
Obyvatelům Mostu a přilehlých obcí nabízíme pro tento ročník možnost zvýhodněných vstupenek na festival. Všechny podmínky a pravidla pro získání vstupenky najdete zde.
Návštěvník, který se na festivalu prokáže průkazem ZTP/P (neboli III. stupeň postižení) a platnou vstupenkou na festival, má umožněno vzít si s sebou svého asistenta zdarma. Ten obdrží volnou vstupenku na akreditacích. Tato výjimka neplatí pro držitele ZTP (neboli II. stupeň postižení).
Do kempů je možné přijet již ve středu 30. 7. 2025 od 16:00. Všichni Immortalz musí kemp/festival opustit v neděli 3. 8. 2025 nejpozději ve 12:00.
Před odjezdem je každý návštěvník zodpovědný za úklid pronajatého stanu nebo svého kempovacího místa. Pokud se z nějakého důvodu nechcete tahat domů se stanem či spacákem, nenechávejte je, prosím, v kempu ani je nevyhazujte. Jsou-li v použitelném stavu, můžete je odevzdat na Info stánku, odkud je následně darujeme sociálnímu zařízení Armády spásy.
V každém kempu platí noční klid od 05:00 do 11:00.
Plánujete-li kempovat na festivalu, neobejdete se bez Camping Ticketu. Ten vám umožní kempovat v základním Immortal campu.
Chcete-li kempovat v Tent Inn campu, Chill Village či Car campu, budete potřebovat kombinaci Camping Ticketu a vstupenky do konkrétního daného kempu. Tuto kombinaci vstupenek zakoupíte nově prostřednictvím balíčku - není tedy nutné kupovat Camping Ticket zvlášť (Camping Ticket v rámci konfigurace kemp balíčku přihoďte pouze v případě, že ho chcete příkoupit pro další Immortalz, kteří s vámi budou sdílet stan/službu).
Narozdíl od Festival Ticketu není Camping Ticket vázaný na jméno, tím pádem nevadí, pokud je na něm např. jméno kámoše, který dělal objednávku.
Vlastní stan:
Pokud máte vlastní stan, na který nedáte dopustit, a nerozlučnou partu přátel, se kterými si chcete postavit svůj vlastní tábor, bude Vám jednoduše stačit Camping Ticket a nic víc řešit nemusíte. Immortal camp je to pravé pro vás.
Dáváte-li před chaosem raději přednost řádu a chcete mít své místo jisté? Můžete si v rámci konfigurace Immortal balíčku dokoupit vlastní parcelu pro stan ve Spot Campu. Ať už kempujete sami ve svém stanu nebo potřebujete parcelu pro další 4 stany svých přátel, vždy Vám stačí jen jedna parcela (v nabídce jsou dvě velikosti), o kterou se s partou případně podělíte. Nezapomeňte, že všichni potřebujete Camping Ticket.
Nebo, jste-li ekologicky smýšlející Immortalz, můžete si v rámci konfigurace Immortal balíčku navíc zdarma zarezervovat místo v samostatné části ECO campu. Pozor - Spot camp parcely nejdou kombinovat s ECO campem, jedná se o dva samostatné oddělené kempy.
Pokud byste rádi měli během festivalu bezpečné místo, pro uschování všech cenností, doporučujeme si zarezervovat Lockerbox.
Pronájem postavených stanů TENT INN:
Jedete na festival z velké dálky a nechce se vám vláčet veškeré vybavení na kempování? Nebo si prostě chcete dopřát trochu pohodlí a ušetřit si stavění stanu? Můžete si zvolit jeden z našich předem připravených stanů. Stačí si vybrat balíček do Tent Inn campu. Součástí balíčku je 1 Camping Ticket a 1 Tent Inn stan. Pokud vás bude stan sdílet více, je třeba v rámci konfigurace balíčku přihodit Camping Ticket pro všechny, kteří tuto službu budou spolu s vámi využívat.
Tyto stany jsou ideální pro 2-3 lidi (dle zvolené velikosti).
Vybrat můžete z: “obyčejný” stan nebo stan vylepšený o technologii Black & Fresh, který vám umožní spát déle i když bude horko a bude svítit sluníčko, protože skvěle drží příjemnou teplotu a tmu uvnitř stanu.
Chcete větší komfort? Mrkněte na nabídku doplňkových služeb jako nafukovací matrace nebo lockerbox. Možná i chlazené pivko by se mohlo hodit.
Pronájem postavených stanů BELL TENT v Chill Village:
Vyrážíte s partou a chcete mít dostatek prostoru pro společný chill během dne? Nebo jste jen 2, ale chcete si to prostě udělat hezký? Pak budou Bell Tent stany tou pravou volbou.
Stačí si zvolit jeden ze 3 nabízených balíčků a máte to bez starostí - na festivalu už na vás bude čekat připravený stan v oddělené části Chill Village campu. Součástí balíčku je 1 Camping Ticket a 1 Bell Tent stan. Pokud vás bude stan sdílet více, je třeba v rámci konfigurace balíčku přihodit Camping Ticket pro všechny, kteří tuto službu budou spolu s vámi využívat.
Součástí stanu pro 5 či 7 osob je gumová podlaha, povlečené matrace, polštáře, osvětlení, vstupní koberec a věšák.
V případě stanu Premium pro 2 osoby vás bude čekat následující vybavení: pevná postel s ložním prádlem (prostěradlo, polštář a přikrývka - povlečené), celoplošný koberec, věšák, úložné boxy, osvětlení, lednice a zásuvky.
V rámci konfigurace kemp balíčku si můžete doobjednat povlečené deky a lockerboxy umístěné přímo v Chill Village campu (lze případně pronajmout i na místě na recepci kempu, nicméně upozorňujeme, že kapacita je omezená).
Při přihlášení na recepci, která funguje nonstop, je nutné složit vratnou kauci 1000 Kč / 20 Boltů. Záloha bude vrácena při odhlášení, taktéž na recepci (není možné ji vyplatit po festivalu).
Na recepci si můžete nabíjet svá elektronická zařízení.
V Immortal Campu můžete kempovat libovolně vedle sebe.
Pokud chcete kempovat s přáteli v ostatních kempech (Spot camp, Car & Tent, Caravan Spot, Tent Inn nebo Chill Village), doporučujeme, aby první skupinka co přijede na festival, měla u sebe všechny vstupenky do daného kempu.
Personál na recepci se snaží vyjít vstříc všem požadavkům a když je budete pouze informovat o tom, že později přijede další skupinka kamarádů, tak vám umožní kempovat vedle sebe, pokud to bude možné.
Vyjíždění a najíždění do Karavan kempu je možné každý den v čase od 8:00 do 20:00.
Nechce se vám kempovat a budete bydlet v Praze nebo v okolí Mostu?
Pokud plánujete nocovat v Praze, můžete využít našich shuttle busů, které vás dovezou každý den na festival a zpět. V takovém případě by se vám mohla hodit Multi jízdenka.
Nevyhovují vám časy, ve kterých Shuttle busy jezdí? Můžete využít taxi služby. Taxi služby do okolních obcí bude možné zakoupit na festivalu.
Chcete-li se z Prahy vydat po vlastní ose, můžete se vydat vlakem z následujících nádraží:
Hl. nádraží
Nádraží Holešovice
Nádraží Veleslavín (s přestupem na autobus v Praze, Navigátorů) jedoucí do Mostu.
V Mostě lze následně využít MHD (bus č. 16), které vás zaveze až k jezeru (zastávka Most, Jezero Most).
Případně můžete jet autobusem z autobusového nádraží Florenc či Hradčanská do Mostu (Most, 1. náměstí) a odtud autobusem č. 16 na zastávku Most, Jezero Most.
Spojení je možné dohledat na idos.cz.
Mapu festivalu zveřejníme později.
Sprchová zóna je umístěna na náměstí mezi kempy a je přístupná všem nepřetržitě po dobu konání festivalu. Jednorázové použití sprchy je zpoplatněno.
V areálu i v kempu jsou umístěny kohoutky s pitnou vodou zdarma. Je možné si s sebou do hudebního areálu přinést prázdné plastové lahve o objemu 0,5l k natočení vody uvnitř areálu. Z bezpečnostních důvodu musí být lahve při vstupu prázdné. Skleněné lahve nepovolujeme v celém areálu festivalu včetně kempů.
Systém omyvatelných kelímků se vztahuje na 0,5l, 0,4 a 0,3l kelímky (včetně těch na horké nápoje). Kelímek je zálohovaný částkou 2 BLT z bezhotovostního náramku, který vám bude odečten při prvním nákupu. Každý návštěvník může vrátit pouze tolik kelímků, kolik jich na svůj náramek zakoupil. V opačném případě bude platební náramek zablokován a návštěvník musí navštívit info stánek. Při vrácení neponičeného kelímku bude původní částka nahrána zpět na cashless náramek. Na festivalu nenajdete plastová brčka ani jednorázové plastové nádobí. Všechen materiál je 100% kompostovatelný.
Na Let It Rollu najdete několik různých food zón, které nabízejí rozmanitý sortiment pro všežravce, vegetariány i vegany. V kempu taktéž najdete několik barů a kaváren. Na náměstí bude k dispozici non-stop bar po celou dobu konání festivalu. V rámci aplikace NFC tron bude možné jednotlivé transakce ohodnotit, neváhejte tedy přidat recenzi a pomoci nám tak s výběrem stánkařů pro další ročníky. Pokud máte nějakou specifickou dietu nebo způsob stravování, doporučujeme se také částečně předzásobit, abyste během festivalu nestrádali. Do kempu je možné vnést neomezené množství jídla.
V úvodu díky za respektování bezpečnostní prohlídky u vstupu na festival a do hudebního areálu. Zajišťují bezpečí nás všech. Připomínáme, že v České Republice platí nulová tolerance návykových látek.
🟢 POVOLENO:
a) hudební část areálu festivalu:
✓ prázdné plastové lahve o objemu do 0,5l, které je možné plnit pitnou vodou v hudebním areálu.
b) kempy:
✓ Max. 20 piv a 1l tvrdého alkoholu nebo 1l vína na osobu (pouze v plastu), a to pouze jednou. Do těchto limitů spadá i pivo zakoupené v předprodeji, které bude k vyzvednutí ve festivalovém obchodě Rollin Store.
✓ vlastní jídlo v neomezeném množství
✓ reproduktory v kapesní velikosti. Od 05:00 do 11:00 platí v kempu klidový režim - buďte prosím ohleduplní ke svým sousedům, kteří chtějí spát a vyhněte se jakékoli hudební produkce z vlastních přehrávačů, aut, reproduktorů.
✓ grilování v kovových nádobách ve vyhrazených grilovacích zónách
🔴 ZAKÁZÁNO:
a) hudební část areálu festivalu:
✗ vlastní jídlo a pití, skleněné lahve, plné camelbacky
✗ omamné a psychotropní látky
✗ jakékoliv drony a jiné létající či jezdící modely vč. modelů na dálkové ovládání
✗ jakékoliv zbraně
b) kempy:
✗ skleněné láhve
✗ suchý led
✗ agregáty, plynové hořáky/vařiče a jiné výbušné látky
✗ nářadí a materiál na stavění "podomácku" vytvořených nezajištěných konstrukcí - plachty, dřevěné tyče apod.
✗ jakékoliv zbraně
✗ zvířata
✗ jakékoliv drony a jiné létající či jezdící modely vč. modelů na dálkové ovládání
✗ rozdělávání ohně mimo grilovací zóny (platí v celém areálu). Prosíme také o opatrnost při kouření a zodpovědné likvidování nedopalků.
Na náměstí u lockerboxů si můžete zapůjčit za poplatek powerbanku pro svůj mobilní telefon nebo si nechat nabít své telefony a foťáky.
Další možnosti, které můžete mít zajištěné již z předprodeje, jsou:
I letos bude možné si pomocí alkotesteru zkontrolovat hladinu alkoholu v krvi. Služba bude dostupná ve stánku Hard & Smart a na náměstí u lockerboxů (za poplatek). Pokud víte, že budete řídit, nekonzumujte alkohol ani jiné návykové látky, které by mohli vaši jízdu ovlivnit. Pokud se na jízdu necítíte, odložte ji, odpočiňte si, najezte se. Bezpečnost je vždy na prvním místě.
Prosíme, pomozte nám řádně třídit festivalový odpad do příslušných košů u tzv. green pointů, které jsou rozmístěny po areálu (plast, hliník, sklo, bio odpad – kompost, gastro odpad – zbytky jídla). Na infostánku můžete vytřídit i nepotřebné kempovací potřeby, které budou předány lidem bez domova.
Každý návštěvník s kempovou vstupenkou dostane při vstupu do areálu zatahovací pytel na odpadky. Prosíme všechny návštěvníky, aby po sobě před opuštěním festivalu uklidili. Pokud budete potřebovat další pytel, požádejte o něj v infostánku.
Nezahazujte cigaretové nedopalky. U odpadkových košů budou umístěny popelníky.
Hlavní stanoviště záchranné služby a hasičů najdete označené v mapě. Neváhejte se také obrátit na security nebo přímo na nás pořadatele přes sociální sítě Instagram a Facebook. Nepřekračujte své limity, pijte dostatek vody, pořádně se najezte a nezapomínejte na pořádný odpočinek.
Ve festivalovém areálu najdete též stánek Hard & Smart, preventivně-intervenční odpočinkovou zónu. Jestli je ještě neznáte, tak se za nimi můžete stavit když:-budete mít pocit, že už je na vás party moc, a budete si chtít pokecat-budete chtít doplnit tekutiny a minerály-dát si svěží ovoce-budete potřebovat kondomy nebo žvýkačky-si budete chtít pochillovat. Tak se za nimi určitě stavte!
1. Při vstupu do areálu vám v páskovacím stanu bude vydán festivalový náramek s čipem.
2. Na top-up stanici si dobijete svůj náramek (pokud jste to neudělali předem online). První dobití na místě je zpoplatněno částkou 50 Kč a minimální částka pro nabití je 100 Kč. Platit můžete hotově i kartou.
Pokud jste si přednabili náramek online, vaše peníze se ihned po propojení vstupenky a náramku automaticky nahrají na náramek. Při přednabití online NENÍ účtován jednorázový poplatek 50 Kč.
3. Stáhněte si festivalovou aplikaci NFCtron, načtěte aktivovaný čip a sledujte útratu ještě pohodlněji! Díky aplikaci můžete navíc hodnotit provedené objednávky, získávat notifikace o provedených platbách a po ukončení akce si zde do 14 dnů nejjednodušeji zažádat o vrácení zbývajícího kreditu zpět na bankovní účet.
4. Po každé objednávce vám zůstatek ukáže prodejce. Útratu zjistíte také v mobilní aplikaci NFCtron, jednoduše pomocí načtení čipu.
Kredit si můžete dobít bez poplatku online už před akcí.
Udělat to můžete v nové IOS aplikaci nebo odkaz, který zde zveřejníme před festivalem.
Jednoduše vložíte číslo vaší festivalové vstupenky, jméno držitele vstupenky a dobijte si peníze na náramek (minimální částka dobití je 100 Kč).
Pro ještě lepší zážitek z akce si stáhněte mobilní aplikaci NFCtron, načtěte aktivovaný čip a sledujte útratu ještě pohodlněji! (android | ios). Díky aplikaci můžete navíc hodnotit objednávky pomocí hvězdiček s komentářem a dát nám tak feedback pro další ročníky. Po ukončení akce si zde můžete do 14 dnů nejjednodušeji zažádat o vrácení zbývajícího kreditu zpět na bankovní účet.
Aplikace je dostupná v App Store i Google Play. Pro plnou funkčnost appky je nutná NFC technologie v tvém telefonu.
Po skončení akce si jednoduše v aplikaci NFCtron (Android | iOS) zažádejte o refundaci nevyčerpaných Boltů. Stačí načíst čip, kliknout na ZAŽÁDAT O REFUNDACI a dále postupovat dle instrukcí.
Pokud si z nějakého důvodu nechcete aplikaci stahovat, vyžádejte si na top-up stanici účtenku s QR kódem, který naskenujete a přímo na hlavní kartě uvidíte možnost vrátit si kredit.
Máte na to 14 dní. Požadavky přijaté po tomto termínu již nebude možné zpracovat.
Požadavek je zpracováván standardně do 14 pracovních dnů.
Pravidla vracení financí:
Vracení nevypotřebovaných financí je kontrolováno automaticky systémem. Váš požadavek může být dočasně zamítnut a následně můžete být vyzváni k vysvětlení požadavku v následujících případech:
NFCtron nesbírá žádné osobní údaje, veškeré informace slouží pouze jednorázově k vyplacení zůstatku kreditu na bankovní účet.
Nabízíme možnost využití Shuttle busů z Prahy.. Můžete také využít nabídky Taxi z Prahy, které vás dovezou až na festival. Obojí si můžete koupit v sekci Doprava.
NÁSTUPIŠTĚ
Nástupiště budou označena vlajkami LIR 30 min. před příjezdem autobusu. Čas uvedený v jízdním řádu je čas příjezdu autobusu na zastávku. Vzhledem k omezenému prostoru a vyššímu počtu autobusů lze odbavit maximálně 2 autobusy najednou. Ze zkušenosti z minulých let ale víme, že i přes případné komplikace způsobované pravidelně kontrolami Policie ČR a Celní Správy, netrvá odbavení všech autobusů déle než hodinu. Bohužel není v naší moci, tyto komplikace jakkoliv ovlivnit.
POHOLA NÁSTUPIŠTĚ - WILSONOVA UL:
Nástupiště se nachází na ulici Wilsonova hned u východu z budovy Hl. nádraží. Pro náhled v mapě klikněte na nadpis výše.
Nástupiště se nachází v druhé řadě nástupišť pro autobusy mezi terminálem 1 a parkovištěm. Pro náhled v mapě klikněte na nadpis výše.
Jízdní řád naleznete zde.
Spoj Praha - LIR Most (a zpět) může obsahovat mezizastávku na letišti Václava Havla.
Pokud bude autobus zcela obsazen na některé zastávce, může být tento vypraven jako přímý spoj bez mezizastávek. Totéž platí pro cestu zpět.
Pro letošní rok máme pouze 1 jízdenku platnou z centra Prahy – Hlavní nádraží.
Platnost jízdenky na kyvadlovou dopravu z centra Mostu na festival a zpět bude upřesněna.
VÍCEDENNÍ AUTOBUSOVÁ JÍZDENKA - CENTRUM PRAHA:
Tato jízdenka platí pro následující spoje:
V případě zájmu o jiný spoj je nutné jej zakoupit jako samostatnou jízdenku
Protože nákladní prostor autobusů není neomezený, jsme po zkušenostech z minulých let nuceni omezit počet a rozměry zavazadel odbavených v rámci jedné jízdenky:
1) Jedno odbavené zavazadlo do zavazadlového prostoru autobusu o maximálním rozměru 80x60x40 cm a hmotnosti 30 kg.
2) Příruční zavazadlo – batoh střední velikosti do 30l (ne krosna).
Pokud potřebujete více zavazedel, zakupte si prosím vstupenku Extra zavazadlo (= 150 Kč) - lze případně zakoupit i na místě (pouze kartou).
Pokud se na festival chystáte dojet po vlastní ose, zde přikládáme několik tipů:
BUS & VLAK
Chcete-li se z Prahy vydat po vlastní ose, můžete se vydat vlakem z následujících nádraží: Hl. nádraží, Nádraží Holešovice nebo Nádraží Veleslavín (s přestupem na autobus v Praze, Navigátorů) jedoucí do Mostu. V Mostě lze následně využít MHD (bus č. 16), které vás zaveze až k jezeru (zastávka Most, Jezero Most).
Případně můžete jet autobusem z autobusového nádraží Florenc či Hradčanská do Mostu (Most, 1. náměstí) a odtud autobusem č. 16 na zastávku Most, Jezero Most.
Spojení je možné dohledat na idos.cz.
AUTO / KARAVAN
Zadejte do navigace souřadnice GPS: 50.526617, 13.648818. V okolí festivalu narazíte na festivalové značení, které Vás navede tím správným směrem. Plánujete-li parkovat ve festivalovém areálu, nezapomeňte si zakoupit Parking ticket. To platí i pro motorky. Z parkoviště je možné během festivalu odjíždět dle potřeby. Z důvodu bezpečnosti není možné v autech na parkovišti přespávat.
Přijedete karavanem, dodávkou nebo osobním autem a plánujete v něm nocovat? Tím pádem Car camp je to pravé pro vás. Pokud potřebujete elektřinu k fungováního vašeho karavanu, doporučujeme Caravan Spot (9 x 5 m).
Pokud přijedete osobním autem a radši byste si vedle něj přece jenom postavili stan, zvolte variantu Car & Tent spot (9 x 3 m). Oba spoty můžete sdílet s partou kamarádů, jenom nezapomeňte, že každý z vás musí mít svůj Camping ticket.
LETECKY
Chystáte-li se na festival letecky ze zahraničí, doporučujeme směřovat na Letiště Václava Havla v Praze, odkud je možné zakoupit LIR Shuttle bus, který Vás doveze přímo na festival. Případně je možné využít hromadné dopravy do centra města a následně poté z Hlavního Nádraží v Praze vlakem do stanice Most. Odtud využijte MHD a svezte se autobusem č. 16 až k jezeru. Spojení je možné dohledat na idos.cz.
KOLO
Rozhodli jste se na zvolit tu nejekologičtější cestu a přijet na festival na kole? Žádný problém. K dispozici vám bude stojan na kola, jehož umístění upřesníme později. Nezapomeňte přibalit vlastní zámek.
BUS TOURS
Pokud se na festival chystáte ze zahraničí a rádi byste cestovali s ostatními návštěvníky, můžete využít naše Bus Tours, které vyrážejí z několika evropských měst. Jejich nabídku najdete zde.
Vstupenky je možné zakoupit pouze online formou na našem webu letitroll.cz. Je možné platit zadáním platební karty, využitím služby Google Pay a Apple Pay. Pro využití Google Pay či Apple Pay je nutné mít v těchto službách uloženou aktivní kartu a použít správný prohlížeč (Google Chrome či Safari).
Platbu je možné také rozdělit do několika záloh. První záloha se hradí při rezervaci vstupenky, následné se strhávají automaticky v nadcházejících měsících. Všechny zálohy je třeba doplatit. Pokud nedojde k doplacení, vstupenka nebude zaslána a již uhrazené zálohy nejsou refundovatelné.
Vaše vstupenky obdržíte měsíc před festivalem na vámi zadanou emailovou adresu. Ve stejnou chvíli budou vstupenky taktéž dostupné ve vašem zákaznickém účtu.
Je to velmi snadné: stačí při nákupu vstupenek u pokladny zvolit možnost Rezervace vstupenky / Zaplatit první zálohu. Vztahuje se to na jakoukoli vstupenku, včetně služeb, v minimální hodnotě 1200 korun. První zálohu zaplatíte přímo při nákupu, další zálohy jsou rozloženy měsíčně ve stejné výši. Zálohy vám budou účtovány automaticky a vždy obdržíte info e-mailem. Žádné úroky, žádné poplatky.
Do 20. 11. 2025 máte možnost rozdělit si platbu na 3 měsíční zálohy. Od 21. 11. 2025 dojde ke snížení záloh na 2; dne 19. 12. 2025 bude možnost Rezervace vstupenek ukončena.
Nově máte možnost pojistit si svou objednávku pro případy, že se festivalu nebudete moct zúčastnit (platí pouze pro nákup skrze naše webové stránky). Chcete-li si ušetřit starosti s přeprodáváním vstupenek nebo změnou jména a přitom snadno získat své peníze zpátky, toto bude přesně pro vás. Pojištění můžete zakoupit přímo během nákupu vstupenek.
V případě nákupu vstupenek prostřednictvím záloh bude platba za pojištění účtována v okamžiku platby první zálohy.
Tato služba je zprostředkována třetí stranou a možnosti refundace se řídí jejich podmínkami. Více informací najdete v článku.
Vaše vstupenka na festival, zakoupená na našem webu, se objeví ve vašem zákaznickém účtu měsíc před festivalem, zároveň vám bude zaslána i e-mailem.
Vstupenky jsou vázány na jméno. Při nákupu tedy uvádějte jméno návštěvníka, který se akce zúčastní. Při vstupu na festival je nutné se prokázat občanským průkazem, jméno se musí shodovat se jménem na vstupence.
Pokud máte dvoudenní vstupenku, budete se i v sobotu potřebovat při vstupu prokázat vstupenkou (nikoliv čipovým náramkem). Mějte tedy prosím vstupenku po ruce v telefonu.
Změnu jména na vstupence zakoupené skrze naše webové stránky je možné učinit za poplatek 150 Kč nejpozději 1 měsíc před festivalem. V takovém případě nás kontaktujte na e-mail info@beatworx.cz.
Změna jména na vstupence Ticketportal bude možná pouze prostřednictvím online účtu původního držitele vstupenky za poplatek 150 CZK.
Změna jména u Combo vstupenek není možná.
Vstupenky nelze vrátit ani refundovat.
Změna jména na místě podléhá pravidlům Ticketportal a Fortuna haly. Z naší strany tedy není možné ji garantovat.
Vstupenky je možné zakoupit výhradně na našich webových stránkách či v síti Ticketportal. Za pravost vstupenek zakoupených kdekoliv jinde neručíme.
Jméno na vstupence se musí shodovat se jménem návštěvníka a jménem uvedeným v jeho dokladu totožnosti, který bude kontrolován při vstupu na akci.
TICKETSWAP
Potřebujete-li prodat svou vstupenku zakoupenou skrze naše webové stránky, využijte službu secureswap, díky které je možné vstupenku bezpečně přeprodat na webu Ticketswap.cz. Při této transakci je původní vstupenka zneplatněna a zároveň je vytvořena nová vstupenka. Přepis jména je součástí přeprodeje. Tato služba bude zprovozněna spolu s rozesílkou vstupenek, tj. 1 měsíc před akcí.
Ohledně možnosti přeprodeje vstupenek zakoupených v síti Ticketportal se prosím informujte na jejich webu.
Za případné problémy s přeprodejem vstupenky spojené neneseme žádnou zodpovědnost.
LET IT ROLL Winter 2026 se tentokrát uskuteční v prostorách sportovní haly Fortuna v Praze. Adresa je: Za Elektrárnou 419/1, 170 00 Praha 7-Bubeneč.
GPS souřadnice: 50°6’23.312″N, 14°26’0.023″E
Pro dopravu na festival doporučujeme využít veřejnou dopravu.
Metro
SH FORTUNA se nachází cca 5-10 minut chůze od metra trasy C – Nádraží Holešovice a u tramvajové zastávky Výstaviště.
Trasa C: Ze směru Letňany (5 stanic) nebo ze směru Háje (14 stanic) – výstup Nádraží Holešovice
Trasa B: Ze směru Zličín nebo ze směru Černý most – přestup Florenc na trasu C směr Letňany – výstup Nádraží Holešovice (2 stanice)
Trasa A: Ze směru Dejvická nebo ze směru Depo Hostivař – přestup Muzeum na trasu C směr Letňany – výstup Nádraží Holešovice (4 stanice)
Tramvaj
50 metrů od SH FORTUNA je tramvajová zastávka Výstaviště. Zastávku protínají tyto linky – 5, 12, 14, 15, 17 (může se v budoucnu změnit). Vyhledejte si aktuální spojení na idos.cz.
Doprava autem
Na území Prahy 7 je velmi přetížená doprava a kolem SH FORTUNA jsou časté zácpy, a to zejména v době výstav a atraktivních kulturních akcí. Hala je velmi dobře a pohodlně přístupná městskou hromadnou dopravou, a proto doporučujeme ji využít i s ohledem na uhlíkovou stopu.
Pokud i přesto plánujete jet autem, doporučujeme vyjet s dostatečným časovým předstihem nebo auto nechat na záchytných parkovištích (P+R) u metra či vlakové zastávky na okraji města. Okolí haly patří do zóny placeného parkování.
K zaparkování aut doporučujeme využít záchytných parkovišť P+R u stanic metra nebo vlakových stanic. Aktuální přehled všech P+R parkovišť naleznete zde.
V rámci festivalu LET IT ROLL Winter aktuálně nenabízíme žádné ubytovací služby.
Všechny akce LET IT ROLL jsou přístupné pouze návštěvníkům od 18 let bez výjimek. Osoby mladší 18 let se nemohou zúčastnit ani v doprovodu rodičů či jiných dospělých osob. Kontrola věku probíhá během vstupu na festival.
Otevírací časy budou zveřejněny později.
Během noci není možné festival opouštět a opakovaně se vrátit, nicméně k dispozici bude vyhraněný venkovní prostor (nejen) pro kuřáky.
Jakmile opustíte prostor haly, vaše vstupenka již nebude platná.
Timetable zveřejníme cca 14 dní před konáním akce na stránce Let It Roll Winter a také na našich sociálních sítích.
Festival je cashless. Veškeré platby ve festivalovém areálu jsou tak prováděny prostřednictvím bezhotovostního náramku, který obdržíte při vstupu na festival. Na festivalu jsou ceny uvedeny ve festivalové měně (Bolt).
1 BLT = 50 Kč
Festival je cashless
To znamená, že na festivalu lze platit čipovým náramkem. Náramek si po vstupu vyzvedněte na místě označeném Top-Up a rovnou si na něj dobijte kredit, pomocí kterého budete dále na festivalu platit.
Dobití náramku
Přibližně 2 týdny před festivalem se spustí možnost dobití online (bez poplatku) na stránkách NFC Tron nebo v aplikaci NFC Tron.
Dobití náramku bude možné i na místě na Top-Up stánku. Zde je za 1. nabití (aktivaci čipu) účtován poplatek 50 CZK. Každé další nabití je již zdarma.
V obou případech ale náramek s čipem obdržíte až na místě.
Refundace
Vrácení zůstatku je zdarma a bez omezení na účty vedené v CZK i v EUR. Stačí si načíst čip do mobilní aplikace NFCtron a pomocí 3 kliknutí si o vrácení zůstatku na bankovní účet zažádat. O vrácení si můžete zažádat nejpozději do 14 dnů od ukončení akce. Peníze v hotovosti nevracíme.
Návod na vrácení najdete zde.
Festivalová měna
1 BOLT = 50 CZK
Pro snadný přehled zůstatku, nabití a refundaci doporučujeme stáhnout si aplikaci NFCtron (Android | iOS).
Kontrola vracení zálohovaných kelímků:
- Při vracení použitých kelímků probíhá kontrola počtu oproti vašim nákupům
- Na akci je možné na čip vrátit pouze tolik kelímků, kolik jste jich na daném čipu nakoupili.
- V 1 objednávce lze vrátit maximálně 3 kelímky.
Po dobu konání akce máte možnost uložit si věci do Lockerboxů. Předprodej této služby a bližší info zveřejníme později.
Pro kuřáky bude vyhraněn venkovní prostor (platí i pro elektronické cigarety). Mějte prosím připravenou vstupenku v telefonu, budete ji potřebovat při bezpečnostních kontrolách.
Abychom ušetřili životní prostředí o tuny odpadu, i na Let It Roll Winter najdete zálohované kelímky. Při nákupu dalšího pití, bude každý kelímek vyměněn za čistý.
Kelímky je možné vracet na barech. POZOR, je možné vrátit pouze stejný počet kelímků, který byl na daný čip zakoupen. Poškozené či jinak znehodnocené kelímky nelze vykoupit.
Festivalová mapa bude zveřejněna později.
Na místě bude přítomna zdravotnická služba. Areálem bude procházet také ochranka a hasiči, zajišťující bezpečí nás všech. Jakýkoliv problém prosím okamžitě nahlaste naší ochrance.
Pokud se necítíte dobře, vyhledejte stánek Hard & Smart, kde si můžete odpočinout, nabrat síly, případně se poradit s proškoleným personálem.
Pokud jste během párty něco ztratili, kontaktujte nás na e-mailu info@beatworx.cz.
Na našich akcích netolerujeme projevy sexismu, rasismu, homofobie nebo xenofobie. Během festivalu neváhejte kontaktovat bezpečnostní službu nebo nás přímo oslovit prostřednictvím sociálních médií @letitrollfestival.
V úvodu díky za respektování bezpečnostní prohlídky u vstupu na festival. Zajišťují bezpečí nás všech.
Kompletní návštěvní řád akce si můžete přečíst zde. Tento návštěvní řád podléhá návštěvnímu řádu sportovní haly Fortuna.
V hale platí přísný zákaz kouření ve vnitřních prostorách (platí i pro elektronické cigarety).
Zde přinášíme výňatek, co není povoleno vnášet do haly:
a) jakýkoliv alkohol, drogy, omamné, psychotropní a toxické látky,
b) deštníky (s výjimkou skládacích v případě deště),
c) dalekohledy nebo jiná obdobná zařízení, profesionální ani poloprofesionální fotoaparáty, notebooky, jakékoliv profesionální záznamové zařízení, a to zvukových i obrazově-
zvukových.
d) potraviny a nápoje (s výjimkou doložených zdravotních důvodů),
e) lahve, nádoby pod stálým tlakem, nádoby všeho druhu (skleněné či PET lahve, plechovky, dózy apod.),
f) politické a reklamní materiály,
g) sklo či skleněné předměty,
h) nadměrná zavazadla, kufry, batohy, nákupní tašky, deštníky (maximální rozměry těchto předmětů jsou 40 cm x 30 cm x 15 cm),
i) zbraně (bodné, sečné, střelné apod.), nůžky, světelné Lasery,
j) výbušné látky (trhaviny, třaskaviny a výbušné hořlaviny), hořlaviny,
k) pyrotechnické předměty jako jsou ohňostroje, dělobuchy, dýmovnice a jiné,
l) laky, deodoranty ve spreji, parfémy s obsahem nad 100 ml., obsah do 100 ml. je návštěvník na požádání Provozovatele či Pořadatele při vstupní bezpečnostní kontrole povinen tyto předměty sám na sobě vyzkoušet,
m) dětské kočárky (včetně skládacích kočárků), jízdní kola, koloběžky (aj. dopravní prostředky či sportovní pomůcky a náčiní),
n) jiné nebezpečné předměty, které by mohly způsobit škodu na zdraví nebo majetku,
o) zvířata (s výjimkou slepeckých, asistenčních a služebních psů mají-li ke vstupu povolení Pořadatele),
p) rasistické, vulgární, hanlivé a dobrým mravům odporující transparenty, letáky a jiné propagační materiály, stejně tak transparenty, letáky a jiné propagační materiály, které
nesouvisí s danou akcí v Hale (a které neslouží k podpoře jednoho z týmů),
q) veškeré vlajky, transparenty, letáky a jiné propagační materiály musí být předloženy minimálně 1 hod. před začátkem akce k posouzení odpovědné osobě u vchodu č. 31.O
nebezpečnosti či vhodnosti jednotlivých předmětů vnášených do Haly má konečné právo rozhodnout Provozovatel nebo Pořadatel.